Timeless 4

Kolejny dom na Il de Ré, wyspy and Atlantykiem, ktory skradl moje serce. 
Jasne wnętrza, wysokie pomieszczenia, duże okna, cegła, naturalne drewno i kamień...
Przytulny i praktyczny dom, do którego zaprosiłabym znajomych na wspólne wakacje:) 





Zewnętrzne patio w sam raz na babskie wieczory przy lampce wina!
Bardzo podoba mi się kolorystyka, która powtarza się we wszystkich pomieszczeniach
  mimo ze jestem fanka tej czarno-białej.








U mnie znów leniwy weekend pod kołdra...mam nadzieje, ze szybko się wykuruje!
Ciasto na pierniki gotowe, pora zabrać się za pieczenie!

Milego weekendu!

2 komentarze:

  1. Ten zewnętrzny taras jest prześliczny - moje marzenie w przyszłości :) dużo zdrówka i dużo pierników ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze uda sie zrealizowac marzenie! Oj pirniki juz upieczone:) Jeszcze tylko udekorowac...ach z tym moich chorowaniem, mam nadzieje, ze szybko minie! Pozdrawiam!

      Usuń